svētdiena, 2011. gada 30. janvāris

Diandieši!


Vakardiena- kā izrādās vnk NENORMĀLI FORŠA!
Taatad.
No sākuma ilgi nevarēju izlemts, vai Dianda būs vieta kur šodien iešu un tusēšu!
Līdz kkadiem puse 11 pie Egitas un tad uz Diandu!
Gājām tikai ar Madaru, Plešanovu un vēl vienu čomu, kuru es nebiju pat ieinteresēta iepazīt!
Nuu luuk!
No sākuma skats tāds baismīgs- cilvēku ne visai daudz, bet vēelāak! :D
ulalalaaa :D
Nenormāli daudz reizes baruca policija un visus pakoja. A ko es?! :D mani slēpa! :D
kapucis uz galvas un MĪĻOTĀ APSKĀVIENI! (giggle)
da ne, da nee :D vnk apskāvieni! (giggle)
NU, jaa.
Notika ļoti daudzi kautiņi!
Reāali, jaa. Nenormāli daudz reizes šķiru Daini-jo nu c,mon viņš bija iekarsis. NEŠĶIROJA- zēns vai meitene. Tā nu mēs dzīvojam! :)
Visiem niezēja kulaki un tāpēc viens ar otu kāvās!
PAT BRĀĻI- ak jel. tas tik bija skats! Tik enz''eliigi- nu slimi.. sekli.. bez komentāriem..
novirzoties no kautiņu tēmas pievērsīšos precībām!
vakardien dēļ amnis sakāvās divi čomi (nu īstenībā tas pat biaj smeiklīgi! :D)
bet nee nee. es māku izšķirt lielos tēvaiņus!
šausmīgi daudzi mani bildināja(nu tas arī bija tiešām smieklīgi :D:D:D)
Pāris tur bija taadi NU TIEŠĀM HOT HOT!!! bet, nu jāa. protams es vārdus neatceros-shit!!!!
Bet nu, jaa.
AAAAA
tad vēl bija tās uuber foršās emocijas, kad saskrējāmies ar ,,sieru,,!
AW NU TIIK FORŠI!
es ieeju.. Viņš stāv.. atplētis muti un atplēstām rokāam- POILA! :D:D:D 6šus ar pus mēnešus neredzēta :*
sekoja taads mīļš un jauks sveicieniņš!
VIŅS PAT ZIN LAIKU! :D AK JEL!! :D:D:D
nu tad mēs tur dejojām un taa un šitāa! :D
ai nu jaa :D
neenormāli forši- atmiņas tamiņas..
Bet reāli, jaa :D MAN GĀJA LIELISKI!!! (sun)
ai nu vispār jaa. Tik nežēligi daudz detaļu, kuras es šeit priincipa pēc nerakstīšu- stāstīšu tam, kam jāstāsta!
aak jeeel :D
tirpiņas aizvien skrien pāri!

Daiņa vārdi- nopirkšu Tev visu pasauli tikai saki jā! :D
es pateicu nē un viņš man nopirka fizu un alu! :D:D
Nu ta staa-jauki!
Kopumā, vakardien man viss visur bija izmaksāts!
reāli, jaa
esmu nenormālā staraaa!
VNK AAAAA!
taadas sajūtas, kas piemeklē diezgan reti!
(sun)
Tavs ir Tavs.. Un neviena cita! (sun)
Dododos needaudz pačučēt.. ļooti nāk miedziņš.
(sun)
bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru