sestdiena, 2011. gada 5. februāris

Viss kopā!

Tātad!
Vakatrdien pamodod ar bezgarīgo! Viss tā jauki -tiešām!
ejot uz skolu VISI MANI LAMĀJA! :D
sākot ar māsu beidzot ar Matīsu!- bet nē ir forši. man jau patīk kad par mani uztraucas un tāa, LIEKI! :D
Tad. Aizgājām pie Lāča un devāmies uz BVĢ. Reāli- c'mon es esmu mīksta! Riktīgi. Nespēju uzņemt spriedzi savā ķermenī!
Ar Amandu trakojām, gājām pa visiem kabinetiem , satikām ķirsi, papļāpājām un devāmeis trakot tālāk! Labi. Saila vispār nemāk ieekonamtē. Veinalaga cik viņai ri naudiņas, viņa tā pat visu iztērēs koņčīņās un mazās, tomātu cido suliņās :D Labi :D Poo. :D
Sāksim ar turnīriem. kad ieraudzījām ūber krutos Madoniešus un domājām ka viņi būs pretinieki- visām izbīlis sejā! Nav forši! ne pa visam! Bet nē, beigās izrādījās ka nav tik traki. ā. skolas kafeinīcā Saškins mani enatpazina, un Amandu viņa sauguma dēļ vispār nepamanīja. :D Forši dzīvot tādos augstumos :D Reāli stilīgI! :D
Tālāk. Pāēdām un devāmies uz baseina caffe- arī paēdā'm :D
vēlāk devāmies žāvēt. stāvam. Pēķšņi kkas bļauj- PAŠVALDNIEKI APSTĀJĀS. Visas bēg , nomet žāvējamo un taa. Saila vienīgā kā atstojs leņām skrienn nopakaļ ar visu žāvējamo! Sabīne vispār- kkur ne pa tēmai pāri visam sprota laukuma un pēkšņi-ar ģīmi sniega :D sasmējāmies :D Nu taa visas čīkstēja ka nepazspēja, un Siala klusēja! :D
Labi. :D Tad devāmeis atpakaļ. Grīns man sasēja rokas tāpēc lai es būtu kapteine. es protams nepiekritu un devos meklēt šķērēs. Mani atbrīvoja valērija Orlovska un Karīna Ivanaova! :D Saila ir pateicīga!
Labi. nospēlējām un Viss bija forši. Tad ar Amandu izdomājām reāli foršu prikolu, kā pievērst sev uzmanību enmanāmi. nelien sveša matos! :D Tādējādie koļījāmeis ar madoniešiem! bija jauki un tā. Man ir jausn BF kurš ir rēāli HOT HOT! gariem matiem, brūnām acīm augums- muskuļkalns, vecums- 8-9 gadi! :D Labi :D Tad devāmeis tālāk. Ko mēs? ā. lūdzām košļenes. Un tur viens tāds riktīgi dumjsš čalītis pagreižas pret mani un saka- Pret vienu bušīņu hehehe! (nu tāds tiešām reāli pretīgs> nemazgātiem zobiem un... fui!) Abu sejas izteksmes bija - ... :D ox :D
Tālāk! :D
ā. tad mums ūsu draudziņi atnesa daudz košļenes. D: ak jel. :D love u! :D
Un tad.. Grīns saspieda manu eklēru un teica, lai izsmērēju ap ķermei- tāa. HOT HOT! :D būšu popuilāra! :D mhm. šas! :D
Tad sākās diskotēka. Nu, jā! bija forši. Tad anāca sašķins, kroičs un Supe. Bet.. Mēs ar Rinaldu devāmies pretī raitim un kad bijām atpakaļ viņu vairs nebija! :D
Tad..
pēc kāda laika... Mums ar raiti un rinaldu reāli sagribējās ēst. mēs devāmeiz uz gardarobi un piefiltrējām kkādam meiteņu bariņam. Ar savu šarmu dabūjām visu- cepumiņus, dzert, amizītes, meningus. :D viss forši!@ :Dtad Annija nerēāli aplika raiti. :D Mazie gudrie-lielie stūlbie! :D
Bams :D
Tad pēc lielā pārtija palikām 6šatā? nezinu, neskaitīšu! :D Sākās Sailas apdziedāšanas!. :D
skanēja tādas dziesmas, kā- Kaija, kad beidzot Tavas acis mīlas vārduss acis, u.t.tt Tikai citā aranžējumā! :D
Man mazputniņa sīlīša iesauka man lieki noderēja! :D Goda vārds. :D beigās domāju ka kraušu stiprāk! :D Bet nē ir forši ir forši! :D
- mēs Vizuli esam laba komanda. man Kā sīlim gribas ēst zivtiņa sun Tev kā vizulim patīk peldēt ūdens straume un ;lauties zivju kodieniem. ai pat enatceros.bet jaa :D
Nu tad vēlāk. Visi devāmeis mājās! Lāsma vienīgā ar mašīnu! :D Pa ceļam Amanda novēlās- tā tiešām smuki! :D
Tad vēla pa ceļam dziedājām
Aamand a,and amandaa , unRinaldRinlad Rinaalds :D TIK PASAK KA TU NEESI...
mm. Jā.
gandzrīz aizmigu Raitim kikuragā. Visu ceļu gāju kā zombiks- galīgi bez spēka! Pilnīgi tukša! Vien dvēsēlīte kkur uz āķīša karājās! :D
aa. :D Pretī skrien ļoti liels suns- Rinlads bļauja- AAAAAAA MAUKA! suns nobīstas un bēg, tad vēlviens-atkal Rinalds bļauj un atkal sunītis bēg! :D Kreizii! :D
atnākot mājās priekšā stāvēja skudrupūznis! mmm. love!
Labi. Ta slaikam viss.
P.s- Par to, ka aizvakar tam zēnam uzsitu zilua ci, zin pārāk daudzi. pat ģimnāzijā!
Un vēlp.ss- gandrīz pazaudēju pirkstu bildināšanas procesā! Paldies apkopējai!
AAAAAAA :D
Un tad, kad mēs ar R UN R sēdē'jām un gremojām garām gāja Narciss un sāka koķetēt ar apkopēju.
Es- Nu, Tu jau laikam vispār vairs nešķiros :D
- viņa jau kopš 7tītā sklasses ir mana! :D
ES AUTĀ! :D
Piedodiet cilvēki, ja jūs man nepatīkat un ja es jūs aplieku.. bete s to daru draudzīgi!
NĒESMU DRAUGU KOLEKCIONĒTĀJA!
Poo naa
vienalga (suun)
Viss. Publicēju un dodos, :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru