piektdiena, 2011. gada 25. februāris

Jauna ziņa!






http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FGe1fBi3znk
Mazais super gejs ar kuru esmu nodzīvojusi civillaulībā jau 68 gadus-gadās arī tā!
Kur ir līmenis?
KUR IR GAUME?!
Vakardiena- kreizī,es nopietni! :D
Vispār jā- par to nevar runāt publiski, pat ieminēties es te nedrīkstu.. :D
***
Ir ox!
Es varu iedomāties Tavu sejas izteiksmi, Tavu pirkstu, kas braukā pa zodu, Tavu ,,kārdinošo,, smaidu-kādēļ pēdiņās?-jo tas ir neuzspīlēts. To varētu nosaukt arī par vienaldzības smaidu! Tev tāds piestāv- pat vairāk nekā tiem ,,skatloga,, čaļiem, kas reāli ir HOT ,bet bez emocijām! Un, jā. fantāzija man vienmēr ir bijusi līmenī!
It īpaši tajos brīžos, kad viss stāv uz vietas.
Reāli labs noskaņojums, bet..mani nekas nevelk uz Kubuliem.!
Pilnīgi un galīgi esmu ar mieru nosēdēt mājās. :)
***


Es esmu reāla muļķe. Kādēļ?! Jo es nozagu afišu- bet nē. es varu izprintēt un 100 tādas vietā nolikt- BET NU.. Kārdinājums tajā brīdī bija lielāks par visu pārējo... Iemidzināju sirdsapziņu.
Neļauj man aizmigt ja es varu negulēt!
Gandrīz stundu esmu nosēdējusi pie šī stūlbā bloga. Katru frāzi sīki un smalki aprakstot privātajā blogā! ir ox-atkal!

Viss ir kā uz stīgām.
. Tu pieskaries vienai -radi skaņu. Otrajai-atkal. Pieskaroties abām reizē- trešo, bet no divām!
Bezjēdzīgs teikums. Viss ir bezjēdzīgi.
Interesanti iedomāties par domām, par kurām domājot nemaz neaizdomājies.
Tas ir tā.- Tev priekšā stāv karstmaizīte.. Tu to nevari paņemt rokās, jo.. Tā ir karsta. Dumjš būdams Tu gaidi, kamēr tā atdzisīs, bet - Tu taču vari paņemt salveti! reāli- tas ir tikk... Nu TIK... īstenībā vienkārši.
Bet nu. ideja skaidra, bet nav skaidra tēma- KĀDĀ SAKARĀ ŠĪ IDEJA TIEK izcelta!
Bet nu, jā!
Mani ļoti iespaido momenti. Vienkārši vārdi, pat nē.. Burti var mani tā iedragāt.
Bet nu.. Arī- līdz zināmam brīdim!
Cilvēku nevar noraksturot minot īpašibas!
Nu, kā- Tev ir 80% labestīgums, 70% iedomība un 30% dzīves gudrības?
Ir īpašibas: Saila, Sebastiāns, Jānis, Pēcis, Jēcis, Izidora, Raitis, Maldis, Uvis, Kārlis, Reinis, Izidors, Magdelēna....u.t.t!
Tās ir īpašibas!
Es varētu pateikt pāris TIK nenormāli trāpīgas frāzes, bet mani bremzē horizonts!
Ai, nu jā!
ļoti neforši rakstīt divus blogus reizē, jo.. Teikumi ir forši, jā, bet..emocijas ir dažādas!
ox, es dodod, jo esmu nereāli nogurusi, bet..- droši vari mani traucēt ar bezjēdzīgām sms. Tiešām!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru