pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

Miss Saila de Laila!



Tikai Latvijā var būt likums par to,kuriem salst vairāk-pamatskolniekiem vai vidusskolniekiem!
Ja es nebūtu slinka, tad bez jebkādiem iebildumiem ietu uz skolu. Man tiešām patīk aukstums. Ideālākais gadalaisk- rudens. Zied mārtiņrozes ( dievunu mārtiņrozes. ņemot vērā to, ka man nepatīk, ja zēni man dāvina puķes, tad šie ziedi ir izņēmums. nenormāli patīk). Riebjas vasaras karstums-jūtos tiešām slikti. Nepatīk... Pilnīgi un noteikti NEPATĪK!
iespaids par mani var būt maldīgs. Tiešām. Es pati nezinu kāda esmu. Tas ir atkarīgs no tā kas stāv manā priekšā. Diemžēl necenšos un man nesanāk noslēpt nepatiku pret tizliem cilvēkiem. Pasprūk kkādas piezīmes vai žesti. nav forši-es zinu.. Bet nu.. Netaisos izlikties.
Man nav daudz uzticības personu.
Mēdzu izdarīt pārsteidzīgus secinājums līdz ar to darot pāri cietiem- atvainojiet!
patīk klausīties gudros zēnos. Tādos, kas ir dabīgi gudri. nekad neesmu uzskatījusi, ka gudrība slēpjas atzīmēs-Ja tu esi teicamnieks, tas vēl nenozīmē, ka Tu māki dzīvot!
ļoti bieži rakstu ar kļūdām- un man patīk, ja kāds to pamana. Jūtos.. ievērotāka!
Atgriežoties pie zēniem- jā. tieši tādēļ man patīk vecāki zēni- viņiem pašiem sava domāšana. Klausotie sviņos neliekas, ka tur iekšā ir tukšums, un skaņa ir tildes birojs!
neloģiski, bet tā es jūtos.
Man patīk diskutēt. Ar Lāsmu agrāk stundām varējām diskutēt par tēmām, kurām nu ejam cauri.
Patīk pieķerties sīkumiem. varu krāt papīrīšus, zīmītes, vēstulītes. patīk slepenās vietiņas- tādu netrūkst! Aizvien, kad vēlos aizbēgt no visiem aizslēpjos aiz skapja!
Necenšos būt nopietna- man nesanāk un es negribu. Un atkal.. Mana uzvedība ir atgarīga no cilvēkiem, kas man ir apkārt! Nomainu masku? Apmēram!
Jau sen esmu nonākusi pie secinājuma, ka viss dzīvē notiek tā, kā tam jānotiek.
Sliktais vienmēr noved pie labā!
Varu minēt spilgtus piemērus, bet nu.. Jēga?
nevaru ciest ja mani sauc par sīko cilvēki, kas paši nav dzīve sgudri! Tas ir tik.. sekli.!
Cilvēku nevar noraksturot ar īpašībām. Katram tās ir savas- citam vairāk no t';a, citam no tā.!
Tā ir Saila un Tas ir Jānis!
Bujahaaa.
Viss.
Man ļoti salst kājiņa stādēļ atgriezīšos pie šī tizluma vēlāk!
čau!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru