pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

Mācies bērns!




labrīt aukstasiņu radījumi vārdā cilvēki!
Kā jums klājas?!
Pēdējajā laikā esmu TIK NENORMĀLI slinka, ka pat uz skolu negribas iet! :D PAT! :D
Lai gan es to nekad īpaši neesmu gribējusi, bet šonedēļ... Labprāt ietu tikai uz Mis un Misteriem!
Runājot par sirsniņdienu- AK JEL! Tik lielu izgāšanos es neesmu piedzīvojusi gadiem! Nu, kā man varēja ienākt prātā, ka Slepenais Valentīns ir ,,citrons,,. īstenībā, jā! :D DURA! :D Bet nē ir normāli! :D
Tātad par dāvanu.. Es viņu nofotogrāfēju, un ja kāds vēlas varu personīgi parādīt, BET NU MAN VIŅA TĀAAA RIEBJAS! es.. Es nezinu cilvēku, kas man riebtos vairāk kā VIŅŠ!
Viss sākās nevainīgi un beidzās ar manis bildināšanu mammas priekšā un veļ visādām stūlbībām! raudāšanu manis dēļ.. Ai pat runāt negribas.. Vienvārd sakot- ES NEESMU ĻAUNA, bet vārdi- aizmirsti NEMŪŽAM nenozīmē, ka es tevi slepeni gribu! weeee.
Visss.
beidzam par šo!
p.s- runājot par bildi- KUR TIE LAIKI, KUR TIE LAIKI! :D:D:D
7gadīga vecmāmiņa :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru